blev visst några dagar utan text

inte skrivit på ett par dagar märker jag men men inte hänt mycket heller.
i fredags skulle en kompis från skolan komma hit på ansiktsbehandling dock var jag dålig på morgonen så var tvungen att ställa in tyvärr får ta det nästa gång hon är hemma i sverige istället.

blev en sväng till landet på eftermiddagen och fixa dator mådde inte hundra direkt men det funkade låg mest i soffan tycker jag...

ser fram emot helgen.... i alla fall.....

i morgon blir det en sväng till mamma och pappas nya lägenhet och kolla lite och sen på kvällen ska vi till yia-ting, max och andreas och grilla och umgås...

längtar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0