en tripp till skäggetorp

varit i skäggetorp idag en sväng och rikard hjälpte då sin kusin med lite saker medans jag och vincent var hos mamma och pappa. ja vincent har då provat glass för första gången då och det var gott. mamma glömde bort hans allergi. men men han reagera inte så det är ju bra det.

lite senare kom även kenneth och senare lisa med och vincent var så glad så...

även köpt ett par solglasögon till vincent han är ju bara f.ör tuff. och sen fått kläder poch skor av ewa.. mammas tuffing.

dagen var lugnt åt fläskfile, klyftpotatis och sås till middag och hade familjemys







mm glass









mera glass ge mig mormor



skor från ewa. addidas



mammas nöjda kille


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0