fullt upp idag

pissigt väder i dag men vad fan...

vaknade 4 i morse med sprängande huvudvärk men somnade om. vincent vaknade väl 05,30 och då var rikard så gullig och tog honom och lät mig sova till 9 tack hjärtat mitt.

sen vid 11 kom svärföräldrarna förbi och skulle hämta mina gardiner och byxor som de skulle lägga upp sen umgicks vi lite och kollade filmen från gospelkonserten vi var på underbart.

sen kom även mamma, pappa och tindra en sväng för de skulle låna lite stolar av oss till att sitta på i nya lägenheten.

sen åkte vi och handla lite till helgen och så. resten av kvällen blir lugn.

kommer lite bilder här på sängen som lovat och sen på vincent med sin kusin tindra



sängen bäddad och klar





mamma, tindra och vincent







har ni sett så söta dom är


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0