god morgon

vaknadde kl 7 idag och vincent var på sitt strålande humör som alltid. idag ska vi till us och till allergi centrum för att ta nytt pricktest på komjölks protein och se om det ger något utslag jag tror inte det gör det hoppas inte det gör det i alla fall för jag vill inte att han ska vara allergisk.

börjar i dag liute sakta gå upp på stl 68 på vincent han är så söt så idag är det jeans och skjorta som gäller och en tröja han är så söt tagit fyra kort så ni får se hans outfit för dagen.....




skjorta och tröja från gudfar/farbror i dop present



jeansen köpte vi i ullared i sommras



hel bild så söt han är... och även grod tossorna är på



outfit bakifrån cooling med stora fickor....


Kommentarer
Terese

Vilken tuffig.

Lycka till på allergi centrum

2010-05-04 @ 15:22:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0