gospelkonsert

idag kl 19.00 var det dags att få höra simon sjunga igen äntligen är för länge sen nu man hörde honom göra det. han har ju sjungit i frälsnings arméns kör ett par år nu och är ju så grymt bra så ikväll var det avskedskonsert eftersom kören skulle upphöra tyvärr..
var så kul att se honom igen och angelicavar med honom ner med det var kul det med och självklart hde jag med mig min rikard på konserten inget annat funkar ju eller hur.

det vart två timmar med full fart och mee love it kan jag lova.

fick simon att hålla sitt löfte med så i morgon ska han åka till stockholm och söka till idol så det blir ju spännande.
bara att hålla tummarna nu.

passade på att videofilma konserten med till simon som ett minne.


nepp ju måste vi sova... i morgon ska vi hämta vincent


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0