Lördag fast känns som Söndag

idag vaknade man först kl 04,40 av att vincent hade mardröm och ville sova hos oss sen somna han kl 05,00 och vaknade 05,20 och fick ny blöja och en flaska och sen skulle ju han somna om eller inte så rikard gick upp med vincent och sen somna han efter en timme ca 07,00 och vaknade 08,00 så då var det bara att gå upp. ny flaska och en halv glad prins. sen åt rikard poch jag frukost och spela x-box. sen for vi i väg och handla på biltema och willy´s. sen kom putte och eva på besök och ville se hur vi bodde.

jag är så trött idag så det finns inte men men thats life. kvällen blir lugn har ätit fläskfilé gratäng till middag mycket gott.

resten av kvällen blir lugn och så blir väl tv och mys med min underbara familj.

tack till alla för igår hade kanon trevligt...

kommer bilder från dag



fläskfilé gratäng



vincent på biltema



leker med pappas ben roligt ja tycker vincent i alla fall


puss puss alla kanske skriver mera sen


PS. FÖRLÅT MIG MARIA FÖR ATT JAG INTE KUNDE IDAG ÄR JÄTTELEDSEN FÖR DET. ÄLSKAR DIG.DS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0