måndag igen

idag kom pappa med mina utemöbler så man kan sitta på balkongen nu när solen börjar titta fram allt mer...
rikard har varit i värna hela dagen så jag har varit ensam hemma och yia-ting och maxen har varit här idag även ewa och barnen har varit här en sv'ng. underbart med barn me love it.

blir inget med att veckohandla dag för rikard kommer nog hem senare idag.

så det blir lugnt åker och handlar i morgon tänkte vi...



wille och max



wille, mogga, ewa och yia-ting



ewa, yia-ting, max och mogga



mina utemöbler





med tillhörande blomlåda



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0