MORS DAG

vakna vid 06.30 av min underbara son som väckte oss. så jag gick in och hämtade hopnom så fick han sova en timme i våran säng med oss.
sen fick han lite mat ´vid 8 och en blöja och då får jag en present av min sov och hans pappa.
jag fick en ny nyckelring så jag kan hålla koll på mina nycklar. jättefin var den ett rosa hjärta med en massa rosa pärlor.. me love it...

sen for vi ut till ikea en sväng och sen åkte vi till värna.

käkade lite mat och umgicks lite.

blev snitzel, ris och sås...


när vi kom hem gick jag bort tillewa med lite pengar och sen så såg vi på 24 och käkade resterna av kyckling lasagnen, mums så gott det var.

io morgon ska jag äntligen få komma till läkaren med mina fötter

natt natt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0