ny säng

hopp då har vi varit och köpt en ny säng hihi bild kommer sen när den är bäddad och fin.
hyrde ett släp av hyresgästföreningen för 100kr per dygn och det är ju billigt. rikards mamma var hemma med vincent medans jag, rikard och håkan for iväg till norrköping och hämtade den nya sängen som var isärskruvad och klar och det tackar vi för. och gud så fin den är precis sån jag alltid velat ha.

när vi kom hem var det bara att lasta in den nya i sovrummet och sen lasta dom gamla sängarna som vi redan monterat ner på morgonen och slänga ner dem i släpet och köra dem till tippen och sen lämna vagnen.
jag stannade då hemma med rose-marie och vincent och vi beställde hem met från viktoria behövde lite lunch. jag tog en sallad och de andra käkade pizza.

resten av dagen spenderades med att skruva ihop nya sängen, sen åka och handla lite och så.

just det skulle köpa en stickkontakt så man kan få lyse i köket får då veta i lampaffärehn varför jag ej kunnat hitta en sådan kontakt. jo de slutade tillverkas 1981 och förbjöds 1982 och hur fan ska jag då få lyse i köket då jag har två sådana kontaskter en i taket och en högt uppe på väggen. suck blir att ringa stångåstaden i morgon då.....

just det ja matlistan har jag glömt att lägga upp den kommer efter detta inlägget då....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0