onsdag och varmt

idag på förmiddagen kom svärmor och svärfar förbi och hälsade på lite när dom ändå var i stan och utförde ärenden. sen tog vi det lugnt.
tvätta två maskiner igår med det gick åt och sen på kvällen eller eftermiddagen gick jag till yia-ting och umgicks lite med dom.  gick ner till affären för dom skulle låna mitt medmera kort och köpa kött som var billigt med kortet och max fick smaka glass och han vart ju så söt och ja jag har kort hihi...

sen hem till dom och umgicks och sen en promenad....

dom kom även på dagen igår och fixa avloppen i badrummet äntligen kom det en vettig människa som laga sakerna och inte bara titta och säger det är ingen fara suck han fixade allt i alla fall

det var väl allt för idag i alla fall



söta maxen



max och andreas



tittut



vincent i sin hoppgunga



mammas hjärta



mmm handduk



mm fingrar funkar med



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0