rikard och vincent i värna

idag är vi på olika håll.
rikard och vincent ¨åkte till värna vid 11 och var där hela dagen. rikard skulle fixa lite på våran bil och rikard´s mamma skulle gosa med vincent eftersom hans magen dummat sig igen

kändes mycket konstigt efter att dom åkt var tomt och tyst och katten sov så det blev till att spela musik på datan och ha tv på samtidigt för att få ljud omkring mig.

vincent var ute på promenad med si n farmor och hade en mysdag där ute på landet. här kommer bilder från hans dag




vincent och farmor



vincent och pappa



titta jag kan stå med lite hjälp



vincent och farfar



vill inte vara med på kort ju



hmm vad finns där uppe då?



vincent med sitt babygym. hmm vem är det som håller i mig?



jo det är min farfar spom håller i mig... tittut



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0