så var dena dag snart slut med

idag har jag först varit på arrendegatan med underbara yia-ting och älskade maxen med vincent och vi skulle till ÖF men båda grabbarna var snoriga så vi struntade idet satt och lekte istället.

vincent var så glad att få se max och dom hade hur roligt som helst och vincent lekte i bollhavet som alltid. har nya kanon kort på det hehe....

sen efetr att vi varit där åkte jag och vincent till stan för att mötarikard hemma hos åke och var där en timme och umgick lite sen åkte vi till skägge och hälsa på hos mamma och pappa och anders var där och hjälptew dem med lite saker han är så snäll tack för hjälpen anders.

sen tog vi lite kort på saker som skall säljas och så, efter det körde vi hem mamma och sen åkte vi till apoteket och hämtade ut mera mat till vincent 20 burkar för 120:- tackar billigt och bra hehe,,,,

sen hem och bada vincent som var så svettigt för det har ju inte varit kallt idag direkt...

sen laga vi mat kycklingsoppa och sen bara tagit det lugnt resten av kvällen det var det för idag bye bye

bilder kommer nu:




mammas sötis





vaddå?



mm äta fjäril



max och vincent



bill och bull



sötaste grabbarna



jag ska äta upp dig



ohh vad finns det där uppe?


Kommentarer
emma gudomlund

ni får komma och hälsa på någon dag så ja får träffa er och min kusin

2010-05-20 @ 22:41:31
URL: http://emmagudomlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0