skäggetorp

idag har vi jobbat lite. var i ullstämma och sålde mamma och pappas vinkyl sen åktie vi till lilian och sålde infravärmen sså nu är vi av med dom i alla fall.
ska lägga upp några annonser till snart tror jag.

sen åkte vi till skäggetorp och hjälpte till i lägenheten. rev all tapet i köket wå¨nu var det gjort och åt lite lunch. blev att grilla korv.

sen åkte vi bort till daniel för att låna hans externa hårddisk så vi kunde börja föra över saker från den stora datorn till laptopen.

sen hem och grillade lite, grillade korv och majs och till det blev det pommes och sås. gott gott

imorgon är det morsdag jippiiii.... me like min första morsdag så det känns roligt. ska till värna i morgon.


lägger in en rolig bild på när vincent vill le och räcka ut tungan samtidigt





mammas älskade lilla prins



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0