SKÄGGETORP

konstigt, fel och overkligt är nog hur jag skulle beskriva känslan av att mamma och pappa ska bo i skäggetorp och inte i ullstämma. visst huset är för stort och så men vi har ju alltid bott där ju...
jaja idag ska vi åka till skäggetorp och kolla in nya lyan och mina bröder kommer med min familjerna så det blir ju trevligt i alla fall...

satt och fika med mamma och pappa och rikard och vincent sov i vagnen sen rulla den ena brodern in efetr den andra och kenna hade pizza med sig och det var mycket gott.

sen började dom att riva ut det ena skåpet efter det andra och ja det var full rulle hela dagen där. kl 16.00 åkte vi hem för vi hade andra planer för kvällen.

men nej jag kan inte fatta att dom ska flytta tar nog tid innan jag kan acceptera det tyvärr...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0