smyckes party

var på smyckes party hos anna i går i ljungsbro med yia-ting ochhade kanon kul verkligen tack så mycket annan för att vi fick komma.

jag köpte ett halsband till rikard eftersom vi firar 3 år i juni men han får den ikväll hihi

och yia-ting köpte ett till sin kille och ett halsband till sin svärmor med.


vart bjuda på mycket god fika där med. efter smyckes partyt åkte vi hem till yia-ting för andreas kom och hämta oss och där vart jag bjuden på mat, kyckling, ris och grönsaker mycket gott tack tack.


sen busa man så klart med max han är ju så himla söt och underbar.


kommer två kort från i går här... hihi yia-ting kommer bli galen att jag lägger upp kortet på henne men jag tycker det vart bra och det tycker inte hon men jag vinner hihi





här är hon som gjorde smyckena





underbara yia-ting





halsbandet jag lät göras till rikard





en bild till på halsbandet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0