söndag

inte sovit mycket inatt somna kanske vid 3 först var det några ungar soc sprang/cykla vet ej vilket runt 01,00 tiden och lekte med visselpipa och skrek som en våldtagen gris verkligen och då ´låg man och vred och vände sig som fan igen sen när man börjar somna till igen då går larmet på någon jävla bil jävel på parkeringen hopp bara att börja om så runt tre måste jag ha somnat och varmt och kladdigt var det med suck.

idag har vi även varit hos yia-ting och kompani och fikat och umgåts lite igen och max blev så glad och vincent med av att se varann igen.

sen fick de stora grabbarna spela lite x-box med så kul att se dom spela för man ser att de trivs i varandras sällskap.

sen kom vi hem skaplig tid idag och gjorde mat och titta på tv sen var denna dagen slut





tittut maxen



vincent somna halvliggandes på min höft...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0