söndag

idag har vi varit och hämtat vincent och rikard har bytt ljuddämpare på våran bil med så nu är den tyst äntligen. vincent vart så glad att att se mig så det var hur kul som helst. han har varit så snäll fick jag veta och han är ju så enkel att ha att göra med.
åt även middag i värna det bjöds på håkan´s köttfärslipa, kokt potatis och sås och grönsaker mums så gott det var som alltid.

kom hem ganska sent har ju suttit och letat säng hela heögen med det har vi glömt att säga men i morgon ska vi köpa ny säng faktiskt.

kommer bli så skönt att få sova normalt. fick den av mamma och pappa i för tidig födelsedags present-

hopp hur gick det då för simon tyvärr fick han en blackout och kom bara ihåg tre meningar på sin låt så tyvärr gick han inte vidare men men vi satsar på nästa år för då ska han klara det har jag sagt.


när vi kom hem tog vi varsin bit pizza som var kvar från igår sen blev det familje mys så det heter duga


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0