stan

då har man varit på stan en sväng med min kontaktperson. hittade lite roliga saker på stan vilket man alltid gör älskar när det är rea... hittade två på byxor på stora torget as sköna och snygga enligt mig i alla fall....

och sen en munktröja på hm med till våren nu då den jag har är för varm nu tycker jag...

vi har alltid roligt på stan jag och christina hon kommer alltid hem med saker säger bernt haha inte mitt fel eller ju lite hihi....


jaja här kommer bilderna på dagens fynd



min nya tröja från hm 100:-



ena paret byxor röda kanon sköna



och andra paret blev så klart svarta vad annars hihi


Kommentarer
Terese

Byxor ser sköna ut.

Är det plys matrial?

2010-05-07 @ 16:47:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0