till värna och fira håkan

håkan fyllde år i fredag TILLYKKE och idag har vi firat honom på landet. grillat och ätit gått och ätit tårta med mumma.

innan vi åkte till värna åkte vi till sundgård och hälsa på robert på hans jobb och bytte bil eftersom vi skulle laga den han hade. blev bjudna på fika och sen titta vi på kalvarna och kattungarna och hade det trevligt bilder på det kommer säker senare om min svåger tar lite kort till mig.

resten av dagen var lugn jag fick ju migrän som alltid när åskan är i luften men men vad gör det.

rikards faster och kusin och hans kusins lille son kom med

kommer lite bilder här på dagen




vincent och ludvig





it´s bbq time



tarzan



kerstin och vincent



hihi vincent tittar på bebisen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0