till yia-ting

rikard skulle i väg här en sväng på eftermiddagen så då gick jag med vincent till yia-ting och max och umgicks lite.
max och vincent har verkligen blivit bra kompisar och de känner verkligen igen varandra nu. och yia-ting och jag har också blivit goda vänner och det är skönt att man har vänner här i lambohov till skillnad mot ensamheten i berga ryser bara av tanken av berga hatar det stället verkligen...

hade en trevlig kväll hos dem med gos och mys...



vincent sover i deras soffa



yia-ting och andreas



yia-ting, andreas och lille max



max och vincent



lille max



andreas med vincent.. lite ovant med liten kille


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0