ut till värna idag

ut till landet vart det idag. lämna en gräsklippare till håkan från pappa och sen skulle rikard göra det sista på avgas systemet på våran bil med.

vincent fick gosa med farmor och farfar och det var roligt....

en annan tog det lugnt och slappande av lite älskar att åka ut till värna. rikards familj är så underbara. en bättre svärmor kan man inte få har så mycket gemensamt och svärfar får en alltid att skratta och min svåger är ju helt underbar med på alla sätt som finns.



mmm mat



vincent älskar nallen han fått av tessan



trött. sova i mammas famn



världens lyckligaste det är jag verkligen



Kommentarer
Terese

Härligt att höra att nallen blev uppskattad.

Kram till er

2010-05-06 @ 15:40:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0