valborgs kvällen

rimard´s mamma och pappa kom hit runt 3 på eftermiddagen och så käkade vi lite mat tillsammans och det var gott. kyckling taco´s är det bästa jag vet glöde ta bild på det men skriver in receptet sen jag lovar.

sen kolla vi lite tv och så. efter det när kl var 7 knallade vi ner mot lantmannagatan föratt se på elden vi mötte även upp yia-ting och hennes kille, hennes som max och hennes killes systerson om jag ej minns fel. även ewa och Fru T kom ner ewa bor ju granne med elden så det var ju nära och bra.

yia-ting´s kille andreas fick tillbaka sitt x-box som vi fixat till lite och lite spel han var mycket nöjd med det.

men måste säga att majelden i lambohov var den töntigaste eld jag någonsin sett gå och tända med en tändare har dom ingen anning om hur lång tid det tar eller.... suck kolla en liten stund och då menar jag verjkligen LITEN och sen gick vi hem. vincent som från att vi gick hemifrån tills ca 22,30 så han var ju trött. det var den dagen och bilder kommer här nedan nu




en nybadad vincent i sin badrock



man blir trött av att titta på elden



underbara ewa och Fru T



maxen och andreas men min dumma tele zooma ju suck



yia-ting och andreas och sötaste maxen



yia-ting, andreas, max och andreas systers son



bild 1 på tönt elden 10 min efter att de tänt den



bild 2 ca 15 min efter tändning



25 minuter efter tändning tönt eld


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0