vincent till värna

idag ska vincent till värna på eftermiddagen/kvällen och kommer hem på söndag förmiddag.
jap så är det två dygn utan min lille prins kommer bli jättekonstigtmen jag vet att han har det bra därute på landet. rikards bror hinner ju aldrig träffa lille vincent så då är det bra att han är ledig dom här dagarna nu när vincent ska vara där så dom får busa lite.

medans vincent är där ska vi passa på att fixa lite här hemma och i morgon är det konsert som gäller...

vet inte vad jag mer ska säga om dagen hände inte mycket mer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0