9e november och vi firar vincent idag med

idag kom snön och fan vad glad jag är. jag älskar verkligen vintern.
rikard är dock inte lika glad för han gillar inte snön.

idag har rikard´s morbror och hans fru varit här och grattat vincent han fick en hund av dem som låter när man trycker på dennes nos.

kommer bilder på hunden och klossarna från min bror senare när jag hittat allt



bakade lite mer hallongrottor och sen köpte rikard med sig en mandel tårta hem för han åkte och hämtade folket i snö yrar.

fikade lite och prata lite sen körde rikard hem dem och jag gick ner till pernilla en stund occh snackas skit och det är mycket snö och jag älskar det...




inte lätt att ta kort när det blåser








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0