bus i snön i värna

idag har vi varit i värna och busat, vincent lekte med sin farfar i snö, åkt pulka och lekt i drivorna.
sen gjort vi mat ihop. ostfylld och bacon inlindad kycklingfilé med croketter och bearnaisesås.

haft en kanon dag där ute och vincent är helt slut nu så han somnar snabbt i sin säng i natt tror jag.

när vincent sov för natten hemma så spelade jag och rikard kinect och det är så jävla roligt och en jävla work out verkligen., har zumba till det med så nu ska volangerna dansas bort




mammas prins



mmm snö



vincent i drivan



mys



trötter




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0