en vanlig onsdag

idag var vi hos pappa en sväng igen och gissa vad han hade as ont idag igen orkar inte med att se honom lida men vbet också att det inte kommer bli bättre men jag vill


"kära tomten allt jag önskar mig i jul är att min pappa ska få bli frisk"

sen var vi iväg och fixa med lite papper och så. sen blev det lunch på subway en kycklingbröst macka med honungs senap gott gott...

när vi kom hem gick jag en promenad som vanligt gick även ner till pernilla en sväng



hitta en liten snöhög hahaha





sen när jag kom hem satte jag mig med mitt scrapbook håller ju på med 5 album samtidigt så
men det är roligt älskar att pyssla med det

resten av kvällen har varit lugnt tittat på tre kronor och hell´s kitchen och nu big bang theory på femman det är as roligt...

i morgon blir det att träffa christina och sen till fk och bibblan och ska även hinna andas där emellan hehe


natt natt





Kommentarer
kaffehörnan

Gomorron

De lät ju gott med kyckling

Har du fått någon respons på mitt inlägg

Fick en kommentar en blogg här http://ehlinmaria.com/



Kram

2010-11-18 @ 06:48:24
URL: http://www.kaffehornan.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0