fegge kommer

idag har det varit full fart som gäller. städat sen vart nere hos pernilla och försökt fixa hennes mobila bredband men efter 1,5 timmar gav jag upp så tog med mig dator och mobila bredbandet hem till rikard som fixar det på  minuter.
sen var jag tvungen att lägga mig för jag hade sån jävla huvudvärk det slutade med att jag sov i tre timmar vaknade halv fem och fick panic. fegge kommer ju till oss i kväll och ska äta middag och stanna tills i natt,

och sen har jag bevis nu på att jag ligger med tomtar för jag har fixat julens säng kläder




haft en kanon kväll med fegge god mat pommes, snitzel, sås och mycket sallad


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0