Första advent

första advent idag gud vad tiden går fort den bara springer iväg.
varit nere hos pernilla med hennes dator som sagt rikard fixade den på fem minuter suck.

sen var jag över hos annica och johan och hälsade på lilla ludde

mysigt att snosa med en liten  veckors bebis saknar den tiden ibland.
han var så liten.


sen åt vi lite lunch för att sen åka till mamma och pappa på adventsfika

pappa hade så ont idag älskar min pappa så enormt mycket och hatar cancer fan för den sjukdomen men pappa var med och fikade så gott han kunde.

blev glögg och

æbleskiver och vincent älskade det mums vad gott det var.


sen åkte vi hem skapligt för vincent var så trött















gott gott gott gott



min älskade pappa


Kommentarer
annica

Dom är ju så goda dom där..Fast jag vill ha dom utan fyllning.. Älskar när mormor gör såna..:)

2010-11-30 @ 14:08:24
URL: http://annica123.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0