fredagen den 5e november - sista rycket

idag har jag skickat i väg pojkarna till värna för idag ska jag baka och vill då vara ifred.
dock kommer simon hit för han ska hjälpa mig med att städa här hemma

har bakat bullar och gjort hallongrottor hela dagen sen har simon dammsugit hela lägenheten




innan gräddning¨





bullarna efter gräddningen


'
simon





hallon grottor innan gräddning



nu är dem klara

sen kom bernta och hämtade oss och körde oss till stan för simon skulle hem och jag hämta
vincent´s tårta på lind´s och sen körde bernta hem mig så jag kunde fortsätta här hemma

rikard och vincent kom hem vid sju och då åt vi pad thai


Kommentarer
annica

Bullarna var goda :) Så tack så mycket :)

Kramar

2010-11-08 @ 12:47:46
URL: http://annica123.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0