glömde kort

har ju totalt glömt bort att lägga in kort på två av vincent´s paket.

det ena är ifrån min bror med familj och det andra kortet är en present från rikards morbror och hans fru... vincent blev ju firade i flera dagar så glömde helt bort att ta kort men nu har jag gjort det i alla fall.





mjuka byggklossar från morbror. doftar gott och är giftfria




vovve från rikard´s morbror. trycker man på nosen så blerar den musik...



dagen har varit lugn idag. fick sovmorgon hela familjen till kl 10 och sen har vi bara tagit det lugnt.

ikväll ska vi till daniel och hans tvilling pojkar på middag och film mys


skriver mera i kväll när vi kommit hem och bilder från kvällen kommer då


Kommentarer
kaffehörnan

Vad härligt du haft med film mys

2010-11-20 @ 00:13:35
URL: http://www.kaffehornan.se
kaffehörnan

Gomorron kära du

Hoppas du mår bra idag

kram

2010-11-22 @ 08:17:35
URL: http://www.kaffehornan.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0