god morgon världen

god morgon god morgon vakna halv nio idag somna väl vid halv två inatt för vincent låg och prata hela tiden så det tog lite tid innan vi fick honom att somna...

vart en rolig middag igår skulle haft fisk. sås och potatis men hade ingen potatis och ingen fisk sås så då blev det

dubbelpannerad fiskfilé, pommes och spenatsås.. hehe låter konstigt men var faktiskt gott..

idag ska jag ner till stan och träffa min kontaktperson...
ska även in till fk och fixa med bostadsbidraget.

skulle sagt upp mitt abonemang på com hem idag och sa det till dom och berätta att det inte kommer funka ekonomiskt och så....

vi har ju haft deras paket medium 8favoriter gratis i 1,5år eftersom det har varit i ett samarbete med stångåstaden och efter nyår skulle det försvinna så¨då bestämde vi att vi skulle säga upp det och då är dem så snälla så dom gav oss 6 månader till där det är gratis sen kunde vi se om vi skulle säga upp det eller ej

hepp dags att göra sig i ordning slänga på maken och fixa upp håret och få på sig lite andra kläder än pyjamas.....

kanske slänger upp ett inlägg senare från stan via mobilen.

bye bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0