handla och sen hem till mamma och pappa

idag har vi varit på city gross och handlat mat till veckan och det var inget folk där heller så lugnt och skönt var det och man slapp trängas med folk gud så skönt det är. jag hatar att handla när det är mycket folk.


blev en hel del bas råvaror inköpta för det började sina i skafferiet.






massor av mat inköpt nu... så nu blir det till att laga mat hela veckan



efter citygross åkte vi hem och packa ur och åt lunch sen åkte vi till mamma och pappa och hjälpte dem med en del adventspynt,.


pappa hade ingen bra dag idag han har gett upp och orkar inte kämpa mot sin cancer mer och där sitter man i skien med att höra sin pappa ge upp medans jag sitter och håller stenhårt i tråden för att han inte ska det jag vill ha min pappa förevigt alltid varit pappas lilla flicka och vad ska jag göra utan honom vem är jag utan honom och vad kommer hända med min familj min mamma kommer bli så ensam kan inte ens tänka tanken om att min pappa inte finns där en dag.

usch i morgon ska jag pynta inför advent så man får annan att tänka på


JAG ÄLSKAR DIG PAPPA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0