ikano med johanna

hopp då var det torsdag och snart är denna veckan slut.,..

har idag varit på ikano med johanna och jepppe ohh han är så söt och bara 3 dagar äldre än vincent.
käkade lunch på chili och sen gick vi lite på ikea och så jag köpte en ny kudde till vincent och en filt till honom att ha i vagnen.

sen gick vincent och jag över till pomodoro för där satt rikard, svärmor och svärfar och åt lunch så vincent vaknade lagom när vi kom dit.

han blev så glad att se sin farmor och farfar. sen åkte vi till pappa en sväng och vincent stannade där och lekte med sin mormor och morfar medans jag och rikard hämtade tindra på dagis sen till arla och hämta bror och släppa dem i skägget och sen åka hämtat sonen och sen hem... hehe full fart idag verkligen




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0