måndag den 1a november

hopp då var november kommen fy fan vad konstigt det känns och om fem dagar blir min prins ett år redan vad hände med tiden vad har jag gjort under detta året så mycket som hänt på en så kort tid.

idag har vi varit och handlat på maxi som vanligt varje måndag och sen när vi kom hem åkte rikard med vincent till landet och vi fick ett brev i från ica från när vi reklamera hans blöjor fick en check på 100:- tack så mycket...

vincent har även lärt sig tre nya ord.

tissa: kissa

tisse: kisse

baj: bajs

tillbringat fyra timmar idag på middagen som blev kalops gud så gott och mört det var


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0