måndag igen och vi gör det vanliga vi åker och handlar

då var det måndag igen då och full fart som gäller först var vi och handlade lite mat till denna veckan och sen skulle vi åkt till min pappa men eftersom jag var så förkyld så stannade vi hemma för jag vill inte smitta honom han är känslig mot det nu ju..

var hemma en stund och plocka i ordning och åt lunch sen kom svärmor och svärfar för rikard skulle hjälpa sin mamma med att färga håret och sen fikade vi lite jag gjorde en kladdkaka med nougat på bild kommer senare har inte den på min mobil...


sen satt jag och spana på blocket och hitta en sulky och vi ska titta på den i morgon.


ja det var den dagen det..


jo jag var även nere hos pernilla och tina och prata lite tina mådde inte bra massa som hänt så jag fanns där och hon fick prata av sig lite

så det var den dagen det


Kommentarer
kaffehörnan

Nu ligger mitt inlägg uppe

2010-11-16 @ 20:14:04
URL: http://www.kaffehornan.se
Laila Gustafsson

Hejsan såg på kaffehörnan att du var ute efter en design gå in på bloggdesign.nu å kola runt de finns dm som erbjuder sig att göra personliga bloggdesign där allt från gratis till för pengar en super bra sida för de....min design är hämtad där.



Kram Laila

2010-11-16 @ 22:35:41
URL: http://mittlivmedvark.blogg.se/
kaffehörnan

Hoppas du får bra respons

Ha en bra dag

kram

2010-11-17 @ 09:10:17
URL: http://www.kaffehornan.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0