middag hos daniel

varit dålig på att skriva jag vet det men har inte mått bra med tanke på min pappa men nu kommer uppdatering i alla fall


ifredags kväll var vi hos daniel på middag och han hade sina pojkar hemma då med...
det bjöds på ostfylld och bacon inlindad kycklingfilé och till det var det klyftpotatis och bearnaisesås och tsatsiki. efter maten var det film mys och chips som gällde gott gott..


daniels små pojkar är så snälla med vincent och lekte så fint med honom och hämtade massa leksaker till honom.

hade en underbar kväll och bilder från kvällen kommer här











mmm mat



och självklart cola











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0