mode visning med mamma

var med mamma på modevisning i fredags kväll...
var make up store som arangerade (ursäkta min stavning) det hela dom visade lookerna extrem och någon med det var riktigt kul. fick en fördrink och minglade lite.

visningen skulle börjat kl 8 men kom i gång vid hav nio så folk  var lite trötta på att vänta men det var värt det. tog några bilder med en del eller de flesta är suddiga det ber jag om ursäkt för.

mamma och jag tog även varsit glas vitt i baren med men jag hade oturen att när jag skulle smaka på det så sprack glaset i munnen på mig men hon i baren var förstående och hällde upp ett nytt glas åt mig.






















efter visningen åkte mamma och jag hem för pappa mådde inte så bra.

fick en liten goddiebag med oss hem med en peeling, bodylotion och en ögonskugga

det var den dagen det


Kommentarer
kaffehörnan

ja du, ärligt talat vet jag ej sorry

Kul me modevisning, roligt när de händer något

Jag såg du angav din mejl

Jag kommer skicka ett mejl snart till dig

2010-11-16 @ 15:17:01
URL: http://www.kaffehornan.se
Anonym

Vad kul med modevisning. =)

2010-11-18 @ 21:01:18
URL: http://tvminnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0