onsdag den 3e november

började dagen idag med familjemys i sängen
vincent är så söt när han myser med sin pappa
vincent och rikard dom är verkligen gnistan i mitt liv





sen åkte jag ner till stan för att träffa micke P och cicci och deras son kevin. gick och beställde vincent´s årta till kalaset och sen köpte jag paket till honom från mig och rikard


när jag kom hem var det dags för mat och skulle prova något nytt för mig i alla fall,,, fläskkorv....





fläskkorv, potatismos och kokta ärtor och morötter gott gott


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0