stan, fk, familjen

åkte ner till stan vid 11.20 för kom på att jag skulle fixa med bostadsbidraget på försäkringskassan jippii inte roligt alls alltid så förbannat mycket folk men men.

satt där i en timme innan det vart min tur. men men till slut blev alla papper rätt så nu ska det inte vara något mer strul tror jag i alla fall.





efter det blev det en tur på stan med min kontakt person.
käkade lunch på café gränden jag tog en bakade potatis med skagenröra och massa massa sallad.

sen gick vi omkring i alla affärer och kolla lite massa roligt finns det att fynda.

köpte lite papper till några tavlor jag ska göra men det kommer det bilder på när dem är klara.

sen var det dags att åka hem och mysa med familjen lite och daniel var här med underbart.


sen åt vi lite mat blev kycklingsoppa idag älskar verkligen den.

sen ringde pernilla occh var utelåst så rikard körde henne till sin syster så hon kunde hämta nyckel och komma in sen när rikard.

sen gick jag ner och umgick med henne när rikard kommit hem och myste med hennes söta kattunge saga..

nu på kvällen har vi tittat på paradise hotell och vampire diaries älskar den serien.



lilla saga 14 veckor



hon är så söt lilla saga...

har även nu uppdaterat min mobil med senaste uppdateringen den blev kanon efter det.,...

nu ska jag titta på restaurang i vårt vardagsrum på kanal nio sen mysa med mannen och sen sova



Kommentarer
kaffehörnan

Söt misse

Jag köpte de på Lagerhouse

Skulle du få bloggen designat rfter helgen ?

kram

2010-11-18 @ 21:49:06
URL: http://www.kaffehornan.se
kaffehörnan

Gud vad härligt o höra, ska bli spännande o se nya designen. Ha en mysig fredag

kram

2010-11-19 @ 10:21:20
URL: http://www.kaffehornan.se
kaffehörnan

Jag ska ner till min sponsor, vi ska starta en tävling nu i helgen.

2010-11-19 @ 10:41:21
URL: http://www.kaffehornan.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0