torsdagen den 4e november

idag har det varit full fart på förmiddagen var jag ensam hemma med vincent vi var ute och gick och gungade lite grann
vilket han älskar han var så söt i den gungan vi hittade i närheten för den är så stor



vincent i gungan




rikard var hos sin morbror och umgicks lite så vincent och jag fick egentid med varann.

sen när rikard kom hem var det dags för mig att åka men hade lite tid att prata och rikard han vara hemma tio minuter och vincent ställer sig upp mitt på golvet helt av sig själv utan att hålla sig i är så glad att både jag och rikard fick se det samtidigt första gången gud mina tårar föll som bara den kan inte fatta att min lilla pojke blivit så stor.

sen åkte jag iväg med christina och handla det sista till baket och tårtan till vincent´s kalas...

sen kom rikard´s kusin daniel och firade vincent i förskott och vincent fick en söt hatt av honom och vi åt våfflor och myste


Kommentarer
Anonym

Det är kul att gunga. :D

2010-11-08 @ 12:34:11
URL: http://tvminnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0