ut och åka idag

idag har vi försökt flascha vårat x-box men det gick inte. sen fick vi skotta fram våran bil och det tog minuter att hitta et hade snöat i två dygn då suck vad snö det kommit på kort tid men jag älskar det. men vintern är inte lika härlig för min sambo då hans sjukdom blir värre av att det är kallt och jävligt.

efter att vi kört min bror till sin dotters dagis åkte vi till mamma och hämta henne och jag gick in med vincent och höll pappa sällskap och rikard hjälpte mamma med lite ärenden.

mamma skulle till rusta och hämta en köttkvarn eftersom pappa har svårt att tugga köttet. sen till ikea och hämta lite saker till köket.


när dom kom tillbaka åt vi lite mat. blev korvstroganoff och mos.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0