varit hos pappa idag

varit hos pappa idag på förmiddagen. rikard fixade med deras dator och jag lekte med vincent och umgicks med min pappa.
pappa hade så jävla ont idag fick bita mig flera gånger i läppen för att inte gråta det var riktigt tufft idag... vincent var så trött så¨rikard tog honom så jag fick vara ensam med min pappa lite

vart så tyst i kontoret så jag gick och kolla hur det gick för rikard med datan och så fick jag se det här



en extremt trött vincent som somna sittandes i sin pappas famn.

rikard la honom i mamma och pappas säng så han fick sova sen åkte han till sin morbror och hjälpte honom med bilen medans jag och vincent stannade hos pappa..

skönt att umgås med min pappa även om jag höll på att bryta ihop miljoner gånger...

sen kom rikard och hämta mig och vincent efter en timme och då åkte vi hem och åt lite lunch och vincent fick sova lite.



mammas prins



min älskade pappa


senare på eftermiddag var det dags att åka igen för vi skulle en bit utanför boxholm och titta på en ny vagn till vincent... hittade en på blocket som jag föll för..

och den vagnen blev det med fräsch och enkel och väger inget kanon vagn verkligen och vincent satt kanon bra i den



en ådan här vart det en baby travel

här kommer en bild jag lova i tidigare inlägg en bild på min kladdkaka med nougat



en bit av den i alla fall :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0