VINCENT 1 ÅR DEN 6E NOVEMBER 2010

jag kan inte fatta att det redan har gått ett år sen mitt lilla mirakel kom till jorden. den lyckligaste dagen i mitt liv var när du föddes mamma älskar dig så himla mycket min prins.

vi gick in till vincent tillsammans jag och rikard och sjöng jag må han leva för honom och vincent var så glad sen var det frukost och städning och pynta som gällde.

ballonger, serpentiner duka, hänga upp flaggor fixa tårta nummer två och fixa i ordning oss och vincent ja allt skulle fixas..

och vi hann och allt blev helt perfekt. vincent åt sin tårta med fingrarna och öppna paket och lekte med papper och alla leksaker och massa och han var helt slut sen lilla pojken

hade lagom stort kalas familjen och sen kom underbara therese från norge hit med...

gud jag är så stolt över min son du gör din mamma så lycklig....









rosa ballongen är för morbror kenna som inte kunde vara med



presentbordet



tårtan jag gjorde





tårtan från lind´s




båda tårtorna



present från robban



present från kusin sabina





från morbror allan



från mormor och morfar



mormor och morfar















från oldemor



halsband från tessan







sängkläder från farmor och farfar



hatten från daniel



napphållare från tessan



mörkblå body





kläder från oss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0