vincent åker pulka för första gången

ringde min kära bror igår och fixa en pulka till vincent...

men först var vi på bvc på vincent´s ett års kontroll och han är så duktig nu har han gått upp på normal kurvan igen ooch det är skönt för sist hade han ju tappat massor i vikt...


längd: 77,5 cm
vikt: 10kg 440gram

sen kom det mindre roliga sprutorna han hatar dem och vi med men men bara att bita ihop.

sen åkte vi till min bror och hämta pulkan sen åkte vi hem och vincent åkte lite i pulkan innan det var dags att gå in och sova...

han är helt slut av sprutorna...

resten av dagen var lugn i hemmet









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0