11e september - par middag i skägget

idag har vi varit en sväng till mamma och pappa på eftermiddagen på lite fika och lite prat.

efter det åkte vi till jocke och maria på parmiddag i skäggetorp och det var kanon det bjöds på fläskfilé, pommes och sås gott gott

satt och snacka lite skit och hjälpte dem med att lägga upp sin bil på blocket.


senare på kvällen hämtade ewa mig hemma för jag skulle hjälpa henne med att hämta två bokhyllor som hon skulle köpa.

så kom hem lite sent men har haft en underbar dag idag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0