13e september - full fart

idag har det varit fullfart som har gällt.

så här såg dagens schema ut:

* till neurologen

* handla

* lunch

* simhallen

* promenad

varit på neuro idag eftersom jag i flera år haft problem med yrsen och black out och det är nu under kontroll men läkaren ville träffa mig och bara kolla hur det var med mig efter förlossning och allt.

sen i väg och vecko handla och hinna äta sen hem och packa upp med och sen åka och sim träna med mamma

hem göra mat till kvällen och sen ut och gå min vanliga kvälls runda...

japp fullt ös medvetslös


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0