14e september - simhallen med barn

idag har jag varit i simhallen med mamma, tindra och vincent och det var helt underbart.

lisa mötte mig i simhallen med tindra runt halv två sen tog vi en fika och väntade på att mamma skulle komma vincent blev så glad när han såg tindra dom är helt underbara dom två tillsammans man blir nästan tårögd.

det var full fart i simhallen vincent var där för första gången med och han älskade det han ville inte gå upp ur barn poolen sen satt vi även en stund i bubbelpoolen och vincent älskade det.



tindra och vincent sitter och väntar på farmor/mormor



sötungar



man blir så tårögd av dessa två sötisar tillsammans





sunddig men vem bryr sig



dom är så söta



tindra är så duktig med vincent

på kvällen blev det en tripp till ewa och köpte en lek och lär stol till vincent






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0