17e september

idag har varit en sån dag med massor att göra haha

varit i slaka och lämnat massa mat 15 kilo för att vara exakt
sen åkte vi till ekholmen och mötte upp camilla och hämta lite saker men vad kan jag inte säg det är mellan oss sorry
sen åkte vi till mamma och pappa och lämnade lite saker sen till värna och hämta lite fälgar som låg och skräpa tio stycken för att vara exakt och åkge med dem till kimsta och lämnade dem till en kille som köper in fälgar så sålde dem för 500:- skönt att bli av med dem

sen på källen var jag en sväng till både ewa och sen till pernilla

kvällen avslutades med myspys kväll med min underbara fästman


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0