8e september

idag har jag varit hemma med min lilla prins vincent.
Rikard är i väg till värna idag så jag fick ställa in simmet med mamma idag mådde inte så bar i morse.

på kvällen blev ag dock bättre så det vart en promenad runt ån idag istället för runt lambohov.

idag börjar även min favorit serie på tv hells kitchen jag bara älskar när gordon blir galen och skriker åt deltagarna som i sin tur tror att dom är bästa och att det är lätt som en plätt att jobba där.. hahah

slänger in en liten bild på min plutt



mammas älskade lille plutt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0