9e september

idag har rikard åkt med min pappa till landet för att överraska min svärmor.
dom har köpt pappas gamla saab och pappa har fixat i ordning den lite på verkstad åt dem
så pappa och rikard tog med sig vincent och åkte ut med den utan att svärmor visste om det svärfar visste dock allt hihi.

så jag fixade lite ärenden sen gick jag ner till ewa och daniel som bjöd på födelsedags fika för det är daniels födelsedag grattis grattis

annars blir kvällen lugn ska kolla på human target på 5an för den serien är helt underbar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0